Τεχνικά Χαρακτηριστικά Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Βασικά χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος

  • Εύκολη διαχείριση καταλόγου κατηγοριών και προϊόντων, χωρίς να απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού
  • Δυνατότητα καταχώρησης απεριόριστων προϊόντων
  • Πολλαπλό φωτογραφικό αρχείο για κάθε προϊόν
  • Επιλογή από τον διαχειριστή για έλεγχο στοκ προϊόντων ή όχι
  • Δυνατότητα καταχώρησης προσφορών
  • Δυνατότητα εμφάνισης και χαρακτηρισμού προϊόντων ως νέα άφιξη
  • Προβολή δημοφιλέστερων προϊόντων
  • Καθορισμός από τον διαχειριστή για την προβολή, στην σελίδα του προϊόντος για σχετικά προϊόντα ή αξεσουάρ
  • Δυνατότητα προτεινόμενων προϊόντων
  • Δυνατότητα υποστήριξης πολυγλωσσικότητας
  • Δυνατότητα επιστροφής προϊόντων από πελάτη
  • Δυνατότητα χρήσης εκπτωτικού κουπονιού από πελάτη.
  • One page checkout
  • Δυνατότητα κατηγοριοποίησης πελατών και προβολή διαφορετικών τιμών στα προϊόντα.
  • Καρτέλα πελάτη, με δυνατότητα αλλαγής στοιχείων χρέωσης και αποστολής
  • Ιστορικό παραγγελιών πελάτη.
  • Δυνατότητα παρακολούθησης παραγγελίας από τον πελάτη.
  • Αυτόματη αποστολή email στον πελάτη κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας  του
  • Ενημέρωση ιδιοκτήτη για την εγγραφή νέου πελάτη και για την δημιουργία νέας παραγγελίας.
  • Δυνατότητα σύγκρισης προϊόντων.
  • Υπηρεσία wishlist (λίστα επιθυμιών του πελάτη).
  • Δυνατότητα προσθήκης τεχνικών χαρακτηριστικών ανά προϊόν όπως χρώμα, διάσταση, μέγεθος , υλικό κ.α.
  • Δυνατότητα επιλογής χαρακτηριστικών προϊόντων πριν την παραγγελία κάθε προϊόντος.
  • Υπηρεσία ανακοινώσεων καταστήματος.

Προώθηση στις μηχανές αναζήτησης

  • Φιλικά urls όλων των σελίδων και του καταλόγου και των προϊόντων.
  • Επιλογή meta keywords για κάθε κατηγορία και κάθε προϊόν ξεχωριστά
  • Επιλογή meta description για κάθε κατηγορία και κάθε προϊόν
  • Δυνατότητα αποθήκευσης σελίδας (cashing ) για πιο γρήγορο φόρτωμα.
  • Εξαγωγή sitemap xml
  • Δυνατότητα συμπίεσης αρχείων

Γενικές λειτουργίες καταλόγου προϊόντων και κατηγοριών

  • Πολλαπλά φίλτρα αναζήτησης
  • Δυνατότητα δημιουργίας παραγγελίας από τον διαχειριστή, κυρίως για τηλεφωνικές παραγγελίες
  • Μαζικές αλλαγές προϊόντων
  • Μαζική ποσοστιαία έκπτωση ή ανατίμηση προϊόντων.
  • Απεριόριστος αριθμός κατηγοριών και υποκατηγοριών
  • Μαζική διαγραφή ή απενεργοποίηση προϊόντων και κατηγοριών
  • Λίστα διαχείρισης κατασκευαστών
  • Πλήρης έλεγχος αποθήκης
  • Δυνατότητα χονδρικού εμπορίου

 

Τρόπο πληρωμής

  • Τραπεζική κατάθεση
  • Αντικαταβολή
  • Πιστωτική κάρτα
  • Pay pal

 

Εξυπηρέτηση πελατών